seo szakértő

Milyen garantált eredményekre számíthatunk egy SEO ügynökségtől

A céljainknak leginkább megfelelő SEO szakértő megtalálása nem egyszerű, az is fontos hogy a szolgáltatót válasszunk, amely hajlandó garantált SEO és értékesítési eredményeket vállalni. Ez a garancia egyfajta elszámoltathatóságot jelent, amelyet azonban kevés SEO ügynökség kínál Összegyűjtöttünk pár jó tippet, amelyek segítenek a kiválasztásban.

Garantált SEO helyezés

A hazai piacon a keresőoptimalizálás a Google-ra történő optimalizálást jelenti. A webhely audit során elsőként a webhelyet, és versenytársakat elemzik. Azt vállalják, hogy meghatározott időn belül egyes kulcsszavakat, keresési kifejezéseket a Google első oldalán rangsorolják. Olyan célokat tűznek ki, amellyel nő a weboldalra érkező forgalom, és javulnak az értékesítési számok. Tény, hogy a projekt elején senki sem tudja száz százalékos pontossággal megállapítani, hogy mennyi munkát igényel, hogy a cég szempontjából releváns kulcsszavak a találati lista legelejére kerüljenek. Azonban olyan SEO ügynökséget érdemes választani, amely elkötelezett a célok elérésében, és ha a várt eredmények lassabban jönnek, akkor vállalja, hogy több erőfeszítést és időt áldoz, a várt siker érdekében.

Hatékony PPC kampányok

Sok vállalat havi szinten rengeteg összeget áldoz a Google hirdetésekre. Az online hirdetések világában a kattintás alapú fizetés (PPC) marketing az egyik leggyakrabban használt árazási rendszer.

Amikor egy ügyfél megbíz egy professzionális SEO ügynökséget a hirdetési kampányainak kezelésével, az elemzéskor az derül ki, hogy addig olyan kattintásokra fordították a kampányköltségek felét, amelyek soha nem eredményeztek volna konverziót. Jóval hatékonyabb, tudatos kampányra van szükség, például az elszalasztott lehetőség azonosítására, amelyek alacsonyabb kattintási költségek mellett eredményeznek extra bevételt.

SEO barát weboldalak jellemzői

Számos előnnyel jár egy professzionális SEO ügynökség. Ha egy cég láthatóvá akarja magát tenni minél szélesebb körben, ahhoz elengedhetetlen az online jelenlét. Az informatív, és újszerű tartalommal elérhető a közönség, miközben növelhető a cégük láthatósága.

SEO barát weboldalra van szükség- amely reszponzív, gyorsan töltődő és hasznos tartalommal rendelkezik, amelyre megtörténik a keresőoptimalizálás. A hasznos tartalomnak számos jellemzője van, igen fontos, hogy szórakoztató legyen, és releváns, és jó ügyeket szolgál, miközben a saját márka jelenlétét növeli. A fogyasztói szokások változásával egyre nagyobb a szerepe a különböző multimédia tartalmaknak is. Ennek oka, hogy a keresőmotorok fejlődésével már a képek, videók, podcastok is rangsort kapnak a találati listában, amelyek ha nem is közvetlenül, de hozzájárulnak a konverzióhoz, és az eladások növekedéséhez.

Egy új weboldal létrehozása nem olcsó, ezért érdemes már a kezdetekkor SEO baráttá tenni, és olyan vizuális elemeket beépíteni, amelyek figyelembe veszik a SEO szempontokat, például a keresőmotorok rangsorolási pozícióit (SERP).

Helyi SEO csomagok

Ha egy cég elsősorban Budapest területén értékesíti a termékeit és a szolgáltatásait, akkor egy helyi SEO csomag révén érheti el, hogy az olyan típusú keresésekre, mint a ”(szolgáltatás) Budapest”tartalmú keresésekre az első helyek között szerepeljen. A helyi keresőkifejezésekre jóval kisebb a verseny, mint akár az országos kifejezésekre, ezért a legjobb eredményekre alacsonyabb havi díjon vállalhat a SEO ügynökség garanciát.

Különböző marketingstratégiák alkalmazása

Ha egy SEO ügynökség nem csak SEO szolgáltatásokat kínál, hanem a keresőoptimalizálás mellett kiegészítő marketingstratégiákat is vállal, az eredmények sokszorosan megtérülnek. Ilyen kiegészítő eszközök például a konverzió optimalizálás (CRO) a Google Analytics segítségével, amelynek az a célja, hogy minél több látogató az oldalról valódi vásárlóvá váljon.